ANULUJ LUB MODYFIKUJ ZAMÓWIENIE

Jeśli chcesz anulować lub modyfikować zamówienie, możesz z łatwością to zrobić w ciągu 30 minut od jego złożenia. Aby zmodyfikować lub anulować zamówienie, wykonaj następujące czynności:

1 - Zaloguj się do swojego konta GLAMIRA. Jeśli nie masz konta GLAMIRA możesz łatwo je założyć klikając przycisk ZALOGUJ SIĘ/ZAREJESTRUJ SIĘ na górze tej strony.

2 - Po zalogowaniu przejdź na stronę Moje Konto i kliknij „Moje Zamówienia” w menu po lewej stronie.

3 - Znajdź swoje zamówienie i kliknij „Anuluj”, aby anulować zamówienie lub „Edytuj”, aby zmodyfikować szczegóły.

Proszę pamiętać, że przetwarzane zamówienie nie może zostać anulowane lub modyfikowane. Nie jesteśmy w stanie zaakceptować anulowania lub modyfikacji zamówienia po upłynięciu 30 minut, ponieważ produkt będzie na etapie produkcji. Dziękujemy za zrozumienie.