x
 
   

ANULUJ LUB ZMIEŃ ZAMÓWIENIE

Jeżeli zdecydujesz się anulować lub zmienić swoje zamówienie, możesz tego dokonać w prosty sposób na naszej stronie, w ciągu 3 dni od złożenia zamówienia. Prosimy postępować według poniższych instrukcji, aby anulować lub zmienić zamówienie:

1 - Zaloguj się na swoje konto GLAMIRA. Jeżeli nie masz konta, możesz łatwo je założyć klikając na przycisk ZALOGUJ SIĘ/ZAREJESTRUJ SIĘ w górze tej strony.

2 - Po zalogowaniu się, wejdź w stronę Moje Konto i kliknij "Moje Zamówienia" w lewym menu.

3 - Znajdź swoje zamówienie i kliknij "Anuluj", aby anulować zamówienie lub kliknij "Edytuj", aby zmodyfikować szczegóły zamówienia.

Prosimy zwrócić uwagę na to, że anulacje lub modyfikacje zamówienia mogą powodować opóźnienia. Poinformujemy Cię o zaaktualizowanej dacie dostawy w przypadku opóźnienia.

*Prośby o anulacje lub modyfikacje są ważne tylko dla zamówień, których proces produkcji nie został jeszcze ukończony.