Ładuję...

ANULUJ LUB ZMIEŃ ZAMÓWIENIE

Jeżeli zdecydujesz się na edytowanie zamówienia, może tego łatwo dokonać na naszej stronie w ciągu 3 dni od dokonania zakupu. Prosimy zwrócić uwagę na to, że anulowanie zamówienia jest możliwe tylko w ciągu jednego dnia od dokonania zakupu. Prosimy zapoznać się z poniższą instrukcją edytowania lub anulowania zamówienia.

1 - Zaloguj się na swoje konto GLAMIRA. Jeżeli nie masz konta, możesz łatwo je założyć klikając na przycisk ZALOGUJ SIĘ/ZAREJESTRUJ SIĘ w górze tej strony.

2 - Po zalogowaniu się, wejdź w stronę Moje Konto i kliknij "Moje Zamówienia" w lewym menu.

3 - Znajdź swoje zamówienie i kliknij "Anuluj", aby anulować zamówienie lub kliknij "Edytuj", aby edytować szczegóły zamówienia. Jeżeli przycisk "Anuluj" się nie pojawia - twoje zamówienie nie może być już anulowane.

Prosimy zwrócić uwagę na to, że anulacje lub modyfikacje zamówienia mogą powodować opóźnienia. Poinformujemy Cię o zaaktualizowanej dacie dostawy w przypadku opóźnienia.

*Prośby o anulacje lub modyfikacje są ważne tylko dla zamówień, których proces produkcji nie został jeszcze ukończony.