Formularz zwrotu

  • WAŻNA UWAGA

    Należy pamiętać, że kurierzy mają trudności operacyjne z powodu trwającej pandemii koronawirusa, a jej wpływ zmienia się z dnia na dzień, w zależności od lokalizacji. Kontynuujemy naszą produkcję i wysyłki, jednak nie jesteśmy w stanie kontrolować procesu dostawy zapewnianego przez naszych partnerów. Proszę wziąć pod uwagę wszelkie możliwe opóźnienia lub ograniczenia, które mogą wystąpić.

    Prosimy o wypełnienie i przesłanie poniższego formularza w celu dokonania zwrotu produktu. Jeśli chcieliby Państwo uzyskać informacje na temat naszej polityki zwrotu przed wysłaniem formularza, prosimy o odwiedzenie tej strony: https://www.glamira.pl/return-policy/

    1. Zmiana rozmiaru
    2. Grawerowanie
    3. Prośba o naprawę
    4. Zwrot
    Powód:
    Artykuł jest uszkodzony
    Brakuje części
    Brak zgodności ze złożonym zleceniem.
    Inny (do 1000 znaków)
    Metoda Płatności *
    1. Karta Kredytowa
    2. Przelew bankowy
    3. Paypal
    Wybierz produkt do zwrotu :

    Twój adres email oraz numer zamówienia muszą zgadzać się z naszymi danymi, abyśmy mogli przetworzyć zwrot. Upewnij się, że numer zamówienia jest prawidłowy, a adres email jest tym, którego użyłeś przy składaniu zamawiania.

    Czy potrzebujesz etykietę wysyłkową do zwrotu?
    Tak, chciałbym etykietę wysyłkową za 40 zł.
    1. Zawiezienie do puntku usługowego
    2. Odbiór przez kuriera z mojego adresu
    Przeczytałem/am warunki i regulamin, akceptuję je.
    Nie usunąłem zabezpieczenia.
    Nie używałem/am produktu
    Dołącze wsystkie wymagane akcesoria (pudełko jubilerskie, certyfikat, prezenty itp.) do mojej przesyłki zwrotnej.
WAŻNA INFORMACJA:
  • Proszę pamiętać, że prośba o zwrot będzie przetwarzana w oparciu o informacje, które zostały przesłane online. Wszelkie odręczne notatki na wydrukowanym formularzu zwrotu nie będą brane pod uwagę.
  • Aby zapewnić szybką i skuteczną usługę zwrotu, nie możemy modyfikować Twojej prośby po tym, jak prześlesz formularz zwrotu. Zanim go prześlesz, sprawdź dwukrotnie informacje, które podałeś.
  • Proces zmiany rozmiaru zajmuje około 25 dni roboczych, W przypadku zbliżających się okazji tj. ślub, uprzejmie radzimy przesłać produkt po ceremonii. Możesz skontaktować się z naszym Działem Obsługi Klienta, jeśli 60-dniowy okres wygaśnie przed datą wydarzenia.
* Wymagane Pola