Ładuję...

FAQ

Co dzieje się z moimi danymi? Czy moje dane są bezpieczne?

Bezpieczeństwo naszej strony internetowej jest dla nas bardzo ważne. Dlatego traktujemy Twoje dane osobowe jako poufne. Dane osobowe są wykorzystywane przez nas wyłącznie do realizacji naszych umów. Ponadto, Glamira nie przechowuje numerów kart kredytowych w swojej bazie danych. Kiedy Twoja transakcja jest zakończona, nikt nie ma dostępu do numeru Twojej karty. Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z naszą Polityką Prywatności.

Czy mogę zmienić zamówienie po wysłaniu zamówienia?

Tak, możesz zmienić zamówienie po wysłaniu, ale tylko telefonicznie, kontaktując się bezpośrednio z naszą obsługą klienta – im szybciej, tym lepiej.

Czy każdy produkt posiada gwarancję?

Wszystkie produkty marki Glamira posiadają gwarancję producenta. Oczywiście, wszystkie nasze produkty objęte są gwarancją prawnej retencji.

W jaki sposób mogę wyszukać konkretny produkt?

Produktów można wyszukiwać za pomocą pola wyszukiwania w górnej części strony, na przykład poprzez wpisanie numeru artykułu.

Jeśli nie szukasz konkretnego słowa kluczowego, nazwy produktu, numeru produkty, itd., ale chcesz rozpocząć wyszukiwanie na podstawie właściwości lub kolorów, możesz zawęzić wyszukiwanie wykorzystując filtr po lewej stronie strony wyników wyszukiwania.

Nie pamiętam hasła. Jak otrzymać nowe hasło?

Kliknij na link "Nie pamiętam hasła" pod "Zaloguj się" i podaj swój adres e-mail, a my niezwłocznie prześlemy Ci e-mail wraz z linkiem do zresetowania hasła.

Zamówiłem odpowiedni rozmiar pierścionka, ale pierścionek nie pasuje. Co zrobić?

Wszystkie produkty podlegają zwrotowi w terminie do 60 dni, przy założeniu, że spełnione zostały warunki polityki zwrotów. Masz możliwość jednorazowej bezpłatnej zmiany rozmiaru pierścionków lub możesz wysłać je do nas w ramach odpowiednio: zwrotu pieniędzy lub przyznania kredytu na Twoje konto Glamira. Pamiętaj, że pierścienie grawerowane nie mogą zostać zwrócone.

Jakie są dostępne metody płatności?

Kliknij tutaj , aby dowiedzieć się więcej o dostępnych metodach Płatności

Moja płatność za pośrednictwem systemu PayPal nie powiodła się. Co mogę zrobić?

Jeśli nie otrzymasz potwierdzenia płatności z systemu PayPal, prosimy o kontakt z naszą obsługą klienta na adres e-mail service@GLAMIRA.pl. Pomożemy Ci.

Jak mogę zrealizować kupon?

Umieść wybrany artykuł w koszyku. Wprowadź kod kuponu na stronie płatności w polu “Kod Kuponu” po lewej stronie przed złożeniem i wysłaniem zamówienia. Pamiętaj, że możesz zrealizować jeden kod w trakcie jednej transakcji.

Czy moje dane karty kredytowej zostają usunięte po złożeniu zamówienia?

Dane Twojej karty kredytowej i adresu rozliczeniowego nie będą przechowywane.

Czy podatek VAT jest naliczany online?

Wszystkie ceny zawierają podatek VAT.

Jak długo trwa proces realizacji zamówienia?

Czas potrzebny na przetworzenie zamówienia zależy od tego jak Twoje dane przechodzą przez nasz system. Jeżeli klient składa zamówienie przy użyciu płatności kartą kredytową/debetową, informacje karty są rygorystycznie sprawdzane, aby zapewnić maksymalne bezpieczeństwo i zapobiec ewentualnym nadużyciom karty kredytowej. Twój bank może w ramach kontroli bezpieczeństwa wymagać potwierdzenia zakupu. Jeśli wszystkie szczegóły są zgodne i sprawdzone, zamówienie zostanie zrealizowane, jeśli produkty są dostępne w magazynie, lub jeśli są produkowane. Zrealizujemy Twoje zamówienia tak szybko jak to tylko możliwe.

Jak mogę anulować zamówienie?

Zależy to od wielu czynników. W przypadku, gdy chcesz anulować zamówienie, skontaktuj się z naszą obsługą wysyłając e-mail na adres: service@GLAMIRA.pl. "}}. Przygotuj swój numer referencyjny, tak abyśmy mogli zlokalizować Twoje zamówienie tak szybko jak to możliwe. Nasz dział obsługi chętnie odpowie na wszystkie Twoje pytania i udzieli dalszych informacji. Pamiętaj, że anulowanie zamówienia jest możliwe tylko wtedy gdy Twoje zamówienie nie zostało jeszcze wyprodukowane.

Czy muszę być zarejestrowany aby zamawiać online?

Aby złożyć zamówienie w naszym sklepie internetowym, możesz użyć swojego konta klienta lub kontynuuować jako gość. Założenie konta w naszym sklepie ma wiele korzyści. Daje Ci ono możliwość wglądu w Twoje dane osobowe w dowolnym momencie oraz ich zmiany, a także śledzenia statusu zamówienia.

Czy możecie dostarczyć moje zamówienie do innego kraju?

Każdy sklep GLAMIRA obejmuje jedno państwo i dostawa do innego kraju nie jest możliwa.

Jakie są dostępne metody wysyłki?

Kliknij tutaj, aby uzyskać więcej informacji na temat Wysyłki.

Jak długo potrwa dostawa zamówienia?

Czas dostawy produktów znajdziesz w informacji o poszczególnych produktach. Jak tylko otrzymasz potwierdzenie wysyłki z numerem śledzenia na adres e-mail, możesz spodziewać się przesyłki w ciągu 5-7 dni roboczych. Pamiętaj, że nie możemy przetworzyć Twojego zamówienia dopóki nie otrzymamy Twojej płatności. Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z naszymi „metodami płatności".

Jak mogę śledzić moją paczkę?

Aby sprawdzić status zamówienia, należy wprowadzić numer śledzenia przesyłki DHL na stronie internetowej DHL. Numer ten jest dostępny w e-mailu potwierdzającym wysyłkę.

Nie otrzymałem paczki. Co mogę zrobić?

Aby dowiedzieć się gdzie znajduje się paczka, należy postępować zgodnie z usługą śledzenia paczki dostępną za pośrednictwem DHL. Jeśli nie otrzymasz nowego statusu paczki przez dłużej niż cztery dni, prosimy o kontakt e-mail na adres: service@GLAMIRA.pl. Skontaktujemy się z DHL, aby dowiedzieć się gdzie znajduje się Twoje zamówienie i czy nie zaginęło w trakcie dostawy. Jeżeli dotąd nie otrzymałeś e-maila potwierdzającego wysyłkę z numerem śledzenia przesyłki, skontaktuj się z nami niezwłocznie.

Jakie są koszty wysyłki dla zamówienia?

Możesz sprawdzić koszty wysyłki tutaj

Jak mogę zarejestrować się na GLAMIRA.pl?

Kliknij przycisk "Rejestracja" na górze strony. Zostaniesz automatycznie przekierowany do strony „Zaloguj się” albo „Zarejestruj się”, gdzie należy wypełnić formularz rejestracji. Po wypełnieniu wymaganych pól, otrzymasz e-mail z potwierdzeniem. Teraz możesz zalogować się na konto klienta i dodać brakujące informacje.
Opcja książki adresowej umożliwi Ci dodawanie różnych adresów, które mogą być ważne, jeśli Twój adres dostawy jest inny niż adres zamieszkania. Masz również możliwość zarejestrowania się w trakcie składania zamówienia.

Jak mogę zmienić moje zapisane dane?

Aby zmienić zapisane dane, należy zalogować się na konto klienta za pomocą adresu e-mail. Tutaj możesz zmienić swoje dane w punkcie menu "Zmień dane konta".

Czy moje dane są bezpieczne?

Twoje dane osobowe są dla nas poufne i szyfrowane za pomocą bezpiecznego oprogramowania serwera, protokołu SSL (Secure Socket-Layer). Ta metoda szyfrowania danych zapobiega odczytywaniu Twoich danych przez osoby trzecie.

Jak mogę się wypisać z newslettera?

Możesz dostosować swoje preferencje dotyczące newslettera za pośrednictwem ustawień konta, lub bezpośrednio przez newsletter, klikając w link znajdujący się w dolnej lub górnej części newslettera.

Jak mogę się upewnić, że dostanę odpowiedni rozmiar pierścionka?

Istnieją różne możliwości pomiaru rozmiaru pierścionka. Aby upewnić się, że zamówiony pierścień pasuje idealnie, zamów naszą bezpłatną miarkę jubilerską.

Jeśli dysponujesz suwmiarką, również możesz z największą dokładnością zmierzyć rozmiar pierścionka. Wystarczy zmierzyć suwmiarką średnicę wewnętrzną pierścionka, który pasuje na Twój palec. Z pomocą naszej tabeli rozmiarów pierścionków dowiesz się jaki rozmiar będzie idealny dla Ciebie.

Jeśli już znasz swój rozmiar pierścienia, ale nie wiesz jak go przeliczyć, zapoznaj się z naszą Tabelą rozmiarów pierścionków. Pamiętaj, że nasza tabela rozmiarów pierścieni pokazuje ich obwody (mm). Więcej szczegółowych informacji znajdziesz w naszym przewodniku: Tabeli rozmiarów pierścionków.

Jak mogę zamówić miarkę jubilerskiej?

Możesz w szybki i prosty sposób zamówić bezpłatną miarkę jubilerską wysyłając do nas e-mail na service@glamira.pl, wpisując w tytule wiadomości „Zamów miarkę jubilerską” lub wypełniając formularz na stronie wybranego produktu. Kiedy klikniesz w opcję „Znajdź swój rozmiar” w sekcji Rozmiar pierścionka, otworzy się strona pop-up wraz z linkiem. Teraz możesz wypełnić formularz, a my niezwłocznie wyślemy Ci jedną z naszych bezpłatnych miarek.

Co zrobić, jeśli nie otrzymałem miarki jubilerskiej?

Jeżeli po wysłaniu miarka jubilerska nie dotarła do Ciebie w ciągu 7 dni, skontaktuj się z nami. Zdarza się, że miarka nie dociera, ginąc wśród przesyłek pocztowych. Jeśli taka sytuacja przytrafi się Tobie, wyślemy miarkę jubilerską ponownie.

Co się stanie, gdy moja biżuteria zostanie uszkodzona?

Możesz odesłać nam produkt, a my spróbujemy go naprawić. Przed zwrotem produktu, zapoznaj się z naszą Polityką Zwrotów, klikając tutaj

W jaki sposób mogę dbać o biżuterię?

Oczyszczaj biżuterię za pomocą czystej, wilgotnej ściereczki lub specjalnej ściereczki z mikrofibry. Pozostaw do dokładnego wyschnięcia, aby uniknąć smug i plam. Jeśli chodzi o biżuterię srebrną, najbardziej odpowiednie do czyszczenia będą specjalnie ściereczki do czyszczenia srebra. Kiedy Twoja biżuteria jest już czysta, przechowuj ją w pudełku na biżuterię, w którym pojedyncze elementy biżuterii oddzielone są miękką szmatką lub przechowywane w oddzielnym etui. To pomoże uniknąć jej zarysowań i uszkodzeń. Unikaj kontaktu biżuterii z wodą, na przykład podczas korzystania z prysznica lub pływania. Nie narażaj biżuterii na działanie silnych środków czyszczących lub innych środków chemicznych, takich jak balsamy, spraye do włosów, kremy opalające czy olejki. Nie wystawiaj biżuterii na działanie wysokich temperatur, gorącej wody, pary czy myjek ultradźwiękowych.

Zamówione pierścionki nie spełniają moich oczekiwań. Czy mogę je odesłać?

Wszystkie informacje o zwrotach znajdziesz tutaj.

Zamawiam prezent w sklepie internetowym i rozmiar nie pasuje lub produkt nie podoba się obdarowanej osobie. Czy mogę go zwrócić?

Jeśli nie jesteś zadowolony z otrzymanych produktów, możesz dokonać ich zwrotu w terminie 60 dni. Więcej informacji o zwrotach znajdziesz tutaj.

Które naprawy nie są objęte gwarancją?

Zgodnie z naszą polityką produkcji, zmiany rozmiaru w zależności od modelu i materiału, grawerowanie i inne naprawy zamówionych przez Ciebie produktów mogą podlegać opłacie lub być wolne od opłat po szczegółowym rozpatrzeniu wniosku o naprawę.
Aby uzyskać więcej informacji, kliknij na link http://www.GLAMIRA.pl/return-policy

Procesy, które nie są dozwolone w ramach gwarancji obejmującej zmianę rozmiaru, grawerowanie lub inne naprawy, są wymienione poniżej:

  • zmiany wielkości nie można dokonać dla czarnych i białych wyrobów ze stali nierdzewnej,
  • usunięcia grawerowania nie można dokonać dla czarnych i białych wyrobów ze stali nierdzewnej,
  • zmiany rozmiaru nie można dokonać dla produktów tytanowych,
  • usunięcia grawerowania nie można dokonać dla produktów tytanowych.

Należy wysłać produkt(y) bez żadnych uzupełniających elementów, tak aby procedura gwarancyjna mogła zostać uruchomiona. Jednakże, wszystkie ewentualne przypadki zdarzeń w trakcie transportu produktów, są Twoją wyłączną odpowiedzialnością. Artykuły, w tym certyfikaty i pudełko upominkowe, nie będą wysłane z powrotem do Ciebie po zakończeniu procesu naprawy. Jeśli zażądasz nowego pudełka, będziesz uprawniony do uiszczenia opłaty za przesyłkę ustaloną uprzednio przez firmę wskazaną przez naszego dział obsługi.

Ważna informacja: czas naprawy oraz zmiany rozmiaru może być się wydłużyć ze względu na zbliżający się okres świąteczny w grudniu. Proszę o uwzględnienie tego.