Ładuję...

DOŻYWOTNIA GWARANCJA NA BIŻUTERIE I ROZSZERZONE PLANY OCHRONY

Co to jest dożywotnia gwarancja na biżuterię?

Dożywotnia Gwarancja na Biżuterię to gwarancja, że produkt został wyprodukowany z zachowaniem najwyższych standardów jakościowych, a ewentualne wady oryginalnego projektu lub wykonania zostaną pokryte przez producenta dożywotnio.

Co obejmuje Dożywotnia Gwarancja?

- Błędy w oryginalnym projekcie produktu

- Błędy w użytych materiałach (takich jak rodzaj metalu lub kolor)

- Wady funkcjonalne wynikające z wykonania

Czym są plany ochrony biżuterii?

Plany ochrony biżuterii to rozszerzone plany serwisowe zapewniające dodatkowe usługi, które nie są objęte standardową dożywotnią gwarancją. Plany te umożliwiają szerszą ochronę biżuterii oprócz dożywotniej gwarancji.

Jaka jest różnica między dożywotnią gwarancją na biżuterię a planami ochrony?

Każdy produkt GLAMIRA jest objęty dożywotnią gwarancją, która obejmuje wszelkie wady producenta, ale nie obejmuje rutynowej konserwacji produktu i/lub uszkodzeń powstałych w wyniku normalnego zużycia w czasie, niewłaściwego użytkowania lub wypadków. Nie ma dodatkowej opłaty za dożywotnią gwarancję.

Z drugiej strony plany ochrony obejmują wymagania konserwacyjne lub szkody wynikające z normalnego zużycia, niewłaściwego użytkowania lub wypadków. W przypadku tych planów obowiązuje dodatkowa opłata, w zależności od wybranej opcji ubezpieczenia.

Ile rodzajów planów ochrony jest dostępnych?

Oferujemy dwa plany ochrony z różnymi poziomami ochrony.

Czy wybór planu ochrony jest obowiązkowy?

Nie, plany ochrony nie są obowiązkowe; możesz jednak wybrać jedną z dostępnych opcji, jeśli wolisz mieć rozszerzoną ochronę swojej biżuterii.

Jaka jest różnica między Rozszerzonym Planem Ochrony a Rozszerzonym + Planem Ochrony?

Różnica między tymi dwoma planami to poziom pokrycia świadczonych usług. Plan ochrony rozszerzonej umożliwia skorzystanie z usług konserwacyjnych po 60-dniowym okresie zwrotu, natomiast plan ochrony rozszerzonej+ zapewnia szersze usługi konserwacyjne, w tym reprodukcję i wymianę kamienia.

Jaki jest koszt Planów Ochrony?

Koszt zależy od Twojego wyboru produktu i poziomu pokrycia. Możesz zobaczyć koszt wybranego planu i dodać go do swojego zamówienia w kasie.

Czy opłata za przesyłkę zwrotną jest uwzględniona w moim planie ochrony?

Tak. Kiedy zwracasz produkt do naprawy w ramach Planu Ochrony, dostarczamy Ci etykietę wysyłkową i nie płacisz za przesyłkę zwrotną.

Jak korzystać z Planów Ochrony?

Wszystko, co musisz zrobić, to postępować zgodnie z naszą regularną procedurą zwrotu i opisać swoją prośbę objętą Twoim planem ochrony. Twoja subskrypcja planu ochrony będzie dostępna w naszym systemie, a Twój produkt będzie odpowiednio serwisowany.

Jak odnowić Plan Ochrony?

Rozszerzone plany ochrony są dostępne tylko na wybrany okres i nie można ich odnowić.

Co się stanie, jeśli zdecyduję się zwrócić produkt w celu uzyskania zwrotu pieniędzy?

Jeśli zwrócisz produkt, który spełnia wszystkie warunki zwrotu (zwrócony w ciągu 60 dni od dostawy, w oryginalnym nieużywanym stanie i z metką produktu), zwrócimy Ci również opłatę za plan ochrony.

Czy mogę skorzystać z usług innego jubilera w zakresie podstawowej konserwacji, gdy mam plan ochrony?

Zarówno Plan Dożywotniej Gwarancji, jak i Plany Ochrony są nieważne w przypadku modyfikacji dokonanej przez stronę trzecią. Prosimy o nie serwisowanie produktu w innym miejscu.

Opis Usług

  • Wady producenta: Błędy w oryginalnym projekcie produktu oraz wady wynikające z wadliwych metali lub wykonania są uważane za wady producenta.

  • Zmiana rozmiaru pierścienia: Oferujemy jednorazową bezpłatną zmianę rozmiaru tylko w ciągu pierwszych 60 dni od dostarczenia zamówienia. Po tym okresie nie jesteśmy w stanie świadczyć usług zmiany rozmiarów pierścionków. Plany rozszerzonej ochrony umożliwiają zwrot pierścionka w celu zmiany rozmiaru nawet po 60 dniach.

  • Przywracanie rodowania, polerowania i wykańczania: przy regularnym użytkowaniu metal Twojej biżuterii traci swój połysk: Wykończenie pierścienia lub rodowanie (jeśli jest dostępne) może z czasem zniknąć. Twoja biżuteria jest polerowana i/lub otrzymuje bezpłatnie jej wykończenie lub rodowanie, a ta usługa jest objęta naszymi planami ochrony.

  • Usuwanie nalotu i patyny: Bez względu na metal, z którego wykonana jest biżuteria, może ona zmatowieć lub przybrać patynę w zależności od sposobu jej użycia. Usługa ta obejmuje usuwanie wszelkich zabrudzeń, nalotów, patyny czy utlenienia.

  • Naprawa uszkodzonej biżuterii (bez brakujących części): Twoja biżuteria może pęknąć w wyniku uderzenia, niewłaściwego użytkowania lub wypadku. Usługa ta obejmuje naprawę uszkodzonych części, o ile nie ma brakujących części biżuterii i znajdujących się na niej kamieni szlachetnych (jeśli są dostępne) są nadal nienaruszone.

  • Konserwacja diamentów, kamieni szlachetnych i pereł: Twój diament trwa wiecznie, ale wymaga szczególnej troski, aby zachować błysk. Kamienie szlachetne i perły są również bardzo delikatne i należy je czyścić, aby na długo zachowały swoje naturalne piękno. Usługa Diamond, Gemstone i Pearl Maintenance obejmuje czyszczenie kamieni i pereł na Twojej biżuterii.

  • Securing Stones (ustawienia bez łapek): Kamienie na biżuterii bez łapek mogą z czasem poluzować się, co może spowodować ich odpadnięcie. Kamienie na ustawieniach z łapkami są zabezpieczone, aby utrzymać je na miejscu.

  • Zaciskanie łapekg: Łapki Twojej biżuterii mogą zaczepić się o ubranie i wygiąć lub z czasem poluzują się, powodując wypadnięcie kamienia. Dzięki tej usłudze dokręcasz łapki Twojej biżuterii.

  • Naprawa uszkodzonych oprawek: Uszkodzona główka pierścienia lub oprawka w Twojej biżuterii jest naprawiana.

  • Zmiana kształtu: Twój pierścionek może zacząć tracić swój kształt z powodu krzywizn i wgnieceń spowodowanych codziennym użytkowaniem. Ta usługa obejmuje zmianę kształtu każdej krzywej biżuterii.

  • Naprawa łańcuszków, zapięć, zapięć kolczyków, zapięć spinek do mankietów: Łańcuszki na biżuterii mogą gdzieś zaczepić i pęknąć, bransoletka lub zapięcia łańcuszka mogą ulec uszkodzeniu w wyniku częstego używania. Tyły kolczyków i spinek do mankietów mogą się poluzować lub uszkodzić w wyniku normalnego zużycia. Usługa ta obejmuje naprawę wszelkich szkód powstałych w wyniku takich incydentów.

  • Wymiana uszkodzonych lub brakujących kamieni do 2,5 mm/szt: Każdy uszkodzony lub brakujący kamień do 2,5 mm jest wymieniany bezpłatnie. Łączna liczba wymienianych kamieni podczas planu nie może przekroczyć liczby kamieni użytych w biżuterii.

  • Wymiana uszkodzonych lub brakujących pereł: Uszkodzone lub brakujące perły są wymieniane bezpłatnie. Całkowita liczba wymienianych pereł w trakcie planu nie może przekroczyć liczby pereł użytych w biżuterii.

  • Naprawa uszkodzonych części emaliowanych, onyksowych, ceramicznych, skórzanych, drewnianych lub węglowych: Elementy emaliowane, onyksowe, ceramiczne, skórzane, drewniane lub węglowe Twojej biżuterii mogą ulec uszkodzeniu w wyniku normalnego zużycia, niewłaściwego użytkowania lub wypadku. Naprawiamy i/lub odnawiamy te części w ramach planów rozszerzonej ochrony.

  • Wymiana uszkodzonego lub brakującego kamienia środkowego: AKażdy rodzaj lub rozmiar kamienia środkowego jest wymieniany bezpłatnie. Usługa ta jest ograniczona jednorazowo w okresie ochrony i objęta wyłącznie Planem Ochrony Extended+.

  • Grawer gratis po dostawie: Grawer jest usługą bezpłatną w momencie składania zamówienia; jednak później nie świadczymy tej usługi. Jednorazowy bezpłatny grawer po dostarczeniu jest objęty planem ochrony Extended+.

  • Zwrot pieniędzy po 60 dniach od dostawy: Otrzymujesz 60-dniową politykę zwrotu biżuterii. Plany ochrony nie dają prawa do zwrotu przedmiotu w celu zwrotu pieniędzy po upływie 60-dniowego okresu zwrotu.

  • Kredyt sklepowy po 60 dniach od dostawy: Otrzymujesz 60-dniową politykę zwrotu biżuterii, a kredyt sklepowy to jedna z naszych opcji zwrotu pieniędzy. Plany ochrony nie dają prawa do zwrotu przedmiotu za kredyt sklepowy po 60-dniowym okresie zwrotu.

  • Utrata lub kradzież: Twoja biżuteria będzie ubezpieczona od wszelkich uszkodzeń lub utraty podczas wysyłki zamówienia z naszych obiektów na Twój adres; jednak plany ochrony nie obejmują zdarzeń utraty lub kradzieży po dostawie. Możesz skontaktować się z firmą ubezpieczeniową, jeśli chcesz skorzystać z tej usługi.

ZASADY I WARUNKI

  • Plany ochrony obowiązują przez wybrany okres czasu po dostarczeniu produktu.

  • Plany ochrony nie mogą być przenoszone na inne osoby, inne zamówienia lub produkty.

  • Opłata za plan ochrony nie może być wykorzystana na inne usługi.

  • Opłata za plan ochrony nie może być dostosowana do gotówki lub kredytu sklepowego.

  • Bezpłatna zmiana rozmiaru pierścienia jest dostępna tylko raz w roku w okresie ochrony.

  • Bezpłatna wymiana kamienia środkowego jest ograniczona tylko raz w wybranym okresie planu ochrony.

  • Wymiana kamieni do 2,5 mm jest ograniczona do całkowitej liczby kamieni (2,5 mm na sztukę) na biżuterii. Liczba wymienianych kamieni podczas planu nie może przekroczyć całkowitej liczby kamieni użytych w biżuterii.

  • Usługi w ramach planów ochrony obejmują jedynie naprawę lub przywrócenie cech produktu pierwotnie wybranych w zamówieniu i nie obejmują zmiany ich na inne opcje produktu, takie jak różne rodzaje kamienia, metalu, kolor metalu, szerokość, grubość czy pierścionek koniec.

  • Wymiana brakujących części jubilerskich nie jest objęta planami ochrony. Wszelkie uszkodzone części należy zwrócić wraz z produktem, aby skorzystać z bezpłatnych usług naprawczych.

  • Plany ochrony nie obejmują utraty lub kradzieży.

  • Proces naprawy może zająć około 25 dni roboczych na wykonanie procedur objętych planami ochrony.

  • Plany ochrony są ważne tylko w momencie zakupu i nie można ich kupić osobno.

  • Plany ochrony tracą ważność w przypadku, gdy produkt był serwisowany, naprawiany lub modyfikowany przez stronę trzecią.