POLITYKA ZWROTU I GWARANCJA

Zaktualizowano 20 październik 2017

W Glamirze zależy nam na 200% zadowoleniu klientów oraz na dostarczaniu im najwyższej jakości produktów. Jeśli z jakiejkolwiek przyczyny jesteś niezadowolony z zakupu, możesz zwrócić swój grawerowany lub niegrawerowany produkt w oryginalnym stanie w ciągu 60 dni od otrzymania go. Pamiętaj, że grawerowane produkty mogą zostać zwrócone jedynie za zniżkę w sklepie, a nie zwrot pieniężny. Zniżka w sklepie pozwoli Ci na złożenie nowego zamówienia w GLAMIRZE na kwotę oryginalnego zamówienia. Niegrawerowane produkty można zwrócić za zwrot pieniężny lub zniżkę w sklepie, w zależności od preferencji.

Zwrot grawerowanych produktów jest możliwy tylko przy produktach zakupionych od 20 październik 2017 i pod warunkiem, że nie zostały otwarte. Proszę zajrzeć do sekcji Wycofania (Zwrotu) poniżej, aby poznać więcej szczegółów.

Uważnie przeczytaj tę stronę zanim zdecydujesz się na zwrot produktu.

Ważne: Grawerowane produkty mogą zostać zwrócone jedynie za zniżkę w sklepie, nie zwrot pieniężny. Zniżka w sklepie pozwoli Ci na złożenie nowego zamówienia w GLAMIRZE na kwotę oryginalnego zamówienia. Niegrawerowane produkty można zwrócić za zwrot pieniężny lub zniżkę w sklepie, w zależności od preferencji.

WAŻNA INFORMACJA: czas naprawy oraz zmiany rozmiaru może być się wydłużyć ze względu na zbliżający się okres świąteczny w grudniu. Proszę o uwzględnienie tego podczas składania zamówienia. Dziękujemy za zrozumienie

GWARANCJA

Biżuteria GLAMIRA tworzona jest starannie i z wysokiej jakości materiałów, przez co z pewnością oferujemy hojną politykę zwrotu i gwarancję.

Wszystkie produkty GLAMIRA posiadają darmową Dożywotnią Gwarancję Producenta. W przypadku jakichkolwiek wad produkcyjnych, GLAMIRA z przyjemnością naprawi Państwa produkt za darmo, jeśli tylko produkt spełnia warunki dożywotniej gwarancji.

Wszystkie żądania naprawy podlegają kontroli przez nasz zespół od Zapewniania Jakości, zanim żądanie zostanie przetworzone. Jeśli nasz zespół od Zapewniania Jakości uzna, że wada nie jest wadą produkcyjną, poinformujemy Państwa o tym oraz o możliwości płatnej naprawy przez GLAMIRĘ.

Darmowa, dożywotnia gwarancja dostępna jest jedynie przy produktach zakupionych po 1 czerwca 2017. Produkty zakupione przed tą datą objęte są 2-letnią gwarancją, zaczynając od dnia zakupu.

Warunki Dożywotniej Gwarancji i Naprawy

1. Gwarancja obejmuje tylko wady produkcyjne i nie pokrywa deformacji oraz szkód spowodowanych przez przypadek, złe użytkowanie, nadużycie, zaniedbanie, nieautoryzowane użycie lub normalne zużycie.

2. Gwarancja jest nieważna, jeśli produkt był w jakikolwiek sposób modyfikowany, obejmuje to grawer, zmianę rozmiaru lub naprawę przez osobę trzecią, taką jak inny jubiler lub kogokolwiek innego, niż GLAMIRA.

3. Jeśli jakakolwiek część biżuterii (obejmujące, ale nie ograniczone do kamieni, łańcuszków, klipsów, itd.) odpadnie, powinna zostać zwrócona wraz z pozostałymi częściami przed podjęciem prób naprawy. GLAMIRA nie bierze odpowiedzialności za jakiekolwiek brakujące części lub kamienie.

4. Dożywotnia gwarancja nie może zostać przekazana osobie trzeciej.

Gwarancja producenta nie obejmuje:

  • Odbarwień spowodowanych narażeniem na działanie chemikaliów, makijażu, basenów, wanien z hydromasażem lub kąpieli
  • Zadrapań, wgnieceń lub uszczerbków spowodowanych normalnym użyciem lub niewłaściwym użytkowaniem.
  • Wygiętych lub zużytych ząbków pozwalającym kamieniom na wypadnięcie lub zgubienie z powodu zaniedbania lub innego uszkodzenia.
  • Zgubionych lub ukradzionych kamieni
  • Produktów, które były źle użytkowane lub noszone w sposób, który nie mieści się w normalnej definicji codziennego użytkowania.

Proszę pamiętać, że następujące problemy są specyficzne dla produktu i nie mogą być uznane za wady:

  • Niewielkie nieprawidłowości i różnice w rzemiośle.
  • Naturalne właściwości metalu lub kamieni szlachetnych (takie jak _kolor, struktura wewnętrzna, itd.)

ZWROTY

Mogą Państwo zwrócić produkt do GLAMIRY z prośbą o zwrot pieniędzy, zmianę rozmiaru, wygrawerowanie lub naprawdę. Wystarczy, że wypełnią Państwo nasz formularz zwrotu i dołączą wydrukowaną kopię do paczki.

Aby proces zwrotu przebiegł szybko i łatwo, proszę się upewnić, że wybrali Państwo odpowiedni rodzaj zwrotu i wypełnili wszystkie wymagane pola w formularzu. Żądanie zwrotu nie zostanie przetworzone bez wymaganych informacji.

Wiadomość mailowa z adresem zwrotu oraz kopią wypełnionego formularza zostanie wysłana do Państwa na adres mailowy po tym, jak prześlą Państwo formularz zwrotu. Proszę wydrukować to i umieścić w paczce. Proszę pamiętać, że prośba o zwrot będzie przetwarzana w oparciu o informacje, które zostały przesłane online. Wszelkie odręczne notatki na wydrukowanym formularzu zwrotu nie będą brane pod uwagę.

Proszę bezpiecznie zapakować produkty przed wysyłką. Sugerujemy wysłanie produktu za pomocą pewnej metody z opcją śledzenia. GLAMIRA nie ponosi odpowiedzialności za produkty zgubione lub uszkodzone w tranzycie.

Koszt wysyłki zwrotnej nie jest pokrywany przez GLAMIRĘ i pozostaje odpowiedzialnością klienta.

Zwroty proszę wysyłać na adres:

GLMR EOOD
European Trade Center, Build. C, Floor I
115L Tsarigradsko
Shose Blvd.
Sofia 1784, Bulgaria

Proszę pamiętać, że GLAMIRA ma różne biura wysyłkowe na świecie i nasz bułgarski oddział jest jednym z nich. Dla Twojej wygody i zadowolenia, po otrzymaniu zwrotu, wysyłany jest on do naszego magazynu w Niemczech, GLAMIRA Heilbronn, a następnie przetwarzany w odpowiednim dziale.

Po otrzymaniu paczki przetworzenie prośby może zająć do 2-4 dni roboczych. Proszę pamiętać, że wszystkie zwroty podlegają kontroli zespołu od Zapewniania Jakości, zanim żądanie zwrotu zostanie przetworzone, doliczone mogą zostać dodatkowe opłaty w zależności od instrukcji zwrotu. Po sprawdzeniu produktu, jeśli obowiązywać będą dodatkowe opłaty, zostaną o tym Państwo wcześniej powiadomieni, zanim zaczniemy dalej przetwarzać Państwa żądanie.

W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z obsługą klienta przez e-mail na service@glamira.pl lub telefonicznie pod 00 48 22 307 31 89 Z chęcią Państwu pomogą.

Proszę uważnie przeczytać poniższe informacje przed dokonaniem zwrotu produktu w celu otrzymania zwrotu pieniędzy, wygrawerowania, zmiany rozmiaru lub naprawy.

REZYGNACJA (ZWROT PIENIĘDZY)

Państwa zwrot musi spełnić wszystkie poniższe wymagania, aby kwalifikował się do pełnego zwrotu.

  • Produkt nie był noszony i nie ma żadnych śladów użytkowania obejmując, ale nie tylko, zadrapania, wgniecenia, plamy lub innych wad.
  • Produkt nie posiada grawera (logo GLAMIRA nie liczy się jako grawer)
  • Oryginalna plomba nie została naruszona. (Wszystkie niegrawerowane produkty wysyłane są z czarną metką przyczepioną do nich. _ Proszę się upewnić, że nie została usunięta.)
  • Przesyłka zwrotna zawiera wszystkie wymagane rzeczy, takie jak _oryginalne pudełko na prezent, certyfikaty i inne materiały promocyjne.
  • Rozmiar produktu nie był zmieniany lub modyfikowany.
  • Produkt nie jest zamówieniem specjalnym, które zostało zaprojektowane i/lub stworzone według zaleceń klienta.
  • Produkt nie zawiera diamentów zakupionych w ramach certyfikatu GIA.
  • Produkt został zwrócony do GLAMIRY w ciągu 60 dni od otrzymania towaru.

Ważne: Grawerowane produkty mogą zostać zwrócone jedynie za zniżkę w sklepie, nie zwrot pieniężny. Zniżka w sklepie pozwoli Ci na złożenie nowego zamówienia w GLAMIRZE na kwotę oryginalnego zamówienia. Niegrawerowane produkty można zwrócić za zwrot pieniężny lub zniżkę w sklepie, w zależności od preferencji.

Pieniądze zostaną zwrócone zgodnie z oryginalną metodą płatności, pomniejszone o koszt dostawy. Proszę pamiętać, że może minąć do 10 dni roboczych, nim pieniądze pojawią się na Państwa koncie, zależy to od banku lub wydawcy karty.

Produkty kupione przy użyciu zniżki w sklepie można zwrócić jedynie za kolejną zniżkę w sklepie i nie można otrzymać za nie zwrotu pieniężnego. Sklepowa zniżka nie może zostać wymieniona na gotówkę, przekazana komuś innemu, ani wykorzystana do opłacenia ekspresowej wysyłki lub usługi zmiany rozmiaru.

GRAWEROWANIE

Jeśli zamówili Państwo produkt bez grawerowania i później uznali, że chcą Państwo, aby był wygrawerowany, z przyjemnością zrobimy to za niewielką opłatę 18zl za literę, w dodatku do 18zl za wysyłkę.

Aby zwrócić produkt do grawerowania, proszę wypełnić formularz zwrotu i postępować zgodnie z krokami wyjaśnionymi w sekcji „ZWROTY”. Proszę się upewnić, iż wysyłają Państwo produkt do wygrawerowania bez dodatkowych rzeczy, takich jak pudełko na prezent czy certyfikaty, ponieważ produkty te nie zostaną do Państwa zwrócone po wygrawerowaniu produktu.

Grawerowanie nie pozbawia Państwa dożywotniej gwarancji, jednak grawerowane produkty nie są objęte zwrotem. Proszę unikać grawerowania produktów przez osoby trzecie, takie jak inny jubiler lub jakiekolwiek osoby nie związane z GLAMIRĄ, ponieważ oznacza to utratę dożywotniej gwarancji.

Proszę pamiętać, iż proces grawerowania może zająć do 25 dni, w zależności od produktu.

ZMIANA ROZMIARU

GLAMIRA z przyjemnością zmniejszy Państwa nie-grawerowany lub wygrawerowany pierścionek za darmo w ciągu 60 dni od zakupienia produktu. Produkty niestandardowe lub modyfikowane (specjalne zamówienia, które zostały zaprojektowane i/lub wyprodukowane według specyfikacji klienta) nie są objęte darmową zmianą rozmiaru.

Proszę pamiętać, że rozmiar pierścionków można zmieniać jedynie według tabeli rozmiarów oferowanej na stronie GLAMIRA. Pierścionki niestandardowe (specjalne zamówienia, które zostały zaprojektowane i/lub wyprodukowane według osobistych preferencji klienta) nie są objęte darmową zmianą rozmiaru.

Zmiana rozmiaru dotyczy jedynie modyfikacji rozmiaru pierścionka. Szerokość lub grubość nie mogą zostać zmodyfikowane.

Aby zwrócić produkt do zmiany rozmiaru, proszę wypełnić formularz zwrotu i postępować zgodnie z krokami wyjaśnionymi w sekcji „ZWROTY”. Proszę się upewnić, iż wysyłają Państwo produkt do zmiany rozmiaru bez dodatkowych rzeczy, takich jak pudełko na prezent czy certyfikaty, ponieważ produkty te nie zostaną do Państwa zwrócone po wygrawerowaniu produktu.

Proszę unikać zmiany rozmiaru produktów przez osoby trzecie, takie jak inny jubiler lub jakiekolwiek osoby nie związane z GLAMIRĄ, ponieważ oznacza to utratę dożywotniej gwarancji.

Proces zmiany rozmiaru może zająć do 25 dni roboczych, w zależności od produktu. Dopasowany pierścionek nie jest objęty zwrotem.

NAPRAWA

Aby zwrócić produkt w celu naprawy, proszę wypełnić formularz zwrotu i postępować zgodnie z krokami wyjaśnionymi w sekcji „ZWROTY”. Proszę się upewnić, iż wysyłają Państwo produkt do naprawybez dodatkowych rzeczy, takich jak pudełko na prezent czy certyfikaty, ponieważ produkty te nie zostaną do Państwa zwrócone po wygrawerowaniu produktu.

Proszę pamiętać, że naprawa może zająć do 25 dni roboczych, w zależności od produktu.