Ładuję...

POLITYKA ZWROTU I GWARANCJA

W Glamirze zależy nam na 200% zadowoleniu klientów oraz na dostarczaniu im najwyższej jakości produktów. Jeśli z jakiejkolwiek przyczyny jesteś niezadowolony z zakupu, możesz zwrócić swój grawerowany lub niegrawerowany produkt w oryginalnym stanie w ciągu 60 dni od otrzymania go. Pamiętaj, że grawerowane produkty mogą zostać zwrócone jedynie za zniżkę w sklepie, a nie zwrot pieniężny. Zniżka w sklepie pozwoli Ci na złożenie nowego zamówienia w GLAMIRZE na kwotę oryginalnego zamówienia. Niegrawerowane produkty można zwrócić za zwrot pieniężny lub zniżkę w sklepie, w zależności od preferencji.

Możliwy jest wyłącznie zwrot grawerowanych produktów zakupionych po 21 sierpnia 2020 r. W celu uzyskania szczegółowych informacji należy zapoznać się z sekcją Rezygnacja (Zwrot) poniżej.

Uważnie przeczytaj tę stronę zanim zdecydujesz się na zwrot produktu.

GWARANCJA

Biżuteria GLAMIRA tworzona jest starannie i z wysokiej jakości materiałów, przez co oferujemy hojną politykę zwrotu i gwarancję oraz jesteśmy pewni, co do jakości naszych wyrobów.

Wszystkie produkty GLAMIRA posiadają darmową Dożywotnią Gwarancję Producenta. W przypadku jakichkolwiek wad produkcyjnych, GLAMIRA z przyjemnością naprawi Państwa produkt za darmo, jeśli produkt spełnia warunki dożywotniej gwarancji.

Wszystkie żądania naprawy podlegają kontroli przez nasz zespół od Zapewniania Jakości, zanim prośba zostanie przetworzona. Jeśli nasz zespół Zapewniania Jakości uzna, że wada nie jest wadą produkcyjną, poinformujemy Państwa o tym oraz o możliwości płatnej naprawy przez GLAMIRĘ.

Darmowa, dożywotnia gwarancja dostępna jest jedynie przy produktach zakupionych po 1 czerwca 2017 r. Produkty zakupione przed tą datą objęte są 2-letnią gwarancją, zaczynając od dnia zakupu.

Warunki Dożywotniej Gwarancji i Naprawy

1. Gwarancja obejmuje tylko wady produkcyjne i nie pokrywa deformacji oraz szkód spowodowanych przez przypadek, złe użytkowanie, nadużycie, zaniedbanie, nieautoryzowane użycie lub normalne zużycie.

2. Gwarancja jest nieważna, jeśli produkt był w jakikolwiek sposób modyfikowany, obejmuje to grawer, zmianę rozmiaru lub naprawę przez osobę trzecią, taką jak inny jubiler lub osoby inne, niż GLAMIRA.

3. Jeśli jakakolwiek część biżuterii (obejmujące, ale nie ograniczone do kamieni, łańcuszków, klipsów, itp.) odpadła, powinna ona zostać zwrócona wraz z pozostałymi częściami przed podjęciem prób naprawy. GLAMIRA nie bierze odpowiedzialności za jakiekolwiek brakujące części lub kamienie.

4. Dożywotnia gwarancja nie może zostać przekazana osobie trzeciej.

Gwarancja producenta nie obejmuje:

  • Odbarwień spowodowanych narażeniem na działanie chemikaliów, makijażu, basenów, wanien z hydromasażem lub kąpieli,
  • Zadrapań, wgnieceń lub uszczerbków spowodowanych normalnym użytkowaniem lub niewłaściwym użytkowaniem,
  • Wygiętych lub zużytych ząbków doprowadzających kamienie do wypadnięcia lub zagubienia z powodu zaniedbania lub innego uszkodzenia,
  • Zgubionych lub skradzionych kamieni,
  • Produktów, które były źle użytkowane lub noszone w sposób, który nie mieści się w normalnej definicji codziennego użytkowania.

Proszę pamiętać, że następujące problemy są specyficzne dla produktu i nie mogą być uznane za wady:

  • Niewielkie nieprawidłowości i różnice w rzemiośle.
  • Naturalne właściwości metalu lub kamieni szlachetnych (takie jak kolor, struktura wewnętrzna, itd.)

ZWROTY

Mogą Państwo zwrócić produkt do GLAMIRY z prośbą o zwrot pieniędzy, zmianę rozmiaru, wygrawerowanie lub naprawę. Wystarczy, że wypełnią Państwo nasz formularz zwrotu i dołączą wydrukowaną kopię do paczki.

Aby proces zwrotu przebiegł szybko i łatwo, proszę się upewnić, że wybrali Państwo odpowiedni rodzaj zwrotu i wypełnili wszystkie wymagane pola w formularzu. Żądanie zwrotu nie zostanie przetworzone bez wymaganych informacji.

Wiadomość mailowa z adresem zwrotu oraz kopią wypełnionego formularza zostanie wysłana do Państwa na adres mailowy po tym, jak prześlą Państwo formularz zwrotu. Prosimy wydrukować kopię formularza i umieścić ją w paczce. Prosimy pamiętać, że prośba o zwrot będzie przetwarzana w oparciu o informacje, które zostały przesłane online. Wszelkie odręczne notatki na wydrukowanym formularzu zwrotu nie będą brane pod uwagę.

Prosimy bezpiecznie zapakować produkty przed wysyłką. Sugerujemy wysłanie produktu za pomocą pewnej metody z opcją śledzenia. GLAMIRA nie ponosi odpowiedzialności za produkty zgubione lub uszkodzone w tranzycie.

Koszt wysyłki zwrotnej nie jest pokrywany przez GLAMIRĘ i pozostaje odpowiedzialnością klienta.

Zwroty prosimy wysyłać na adres:

GLAMIRA GmbH
Schaeuffelenstr. 49-51
74076 Heilbronn
Germany

Po otrzymaniu paczki przetworzenie prośby może zająć do 2-4 dni roboczych. Prosimy pamiętać, że wszystkie zwroty podlegają kontroli naszego zespołu Zapewniania Jakości, zanim żądanie zwrotu zostanie przetworzone, doliczone mogą zostać dodatkowe opłaty w zależności od instrukcji zwrotu. Po sprawdzeniu produktu, jeśli obowiązywać będą dodatkowe opłaty, zostaną o tym Państwo wcześniej powiadomieni, zanim zaczniemy dalej przetwarzać Państwa żądanie.

W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z obsługą klienta przez e-mail na service@glamira.pl lub telefonicznie pod 800 088 618 (Numer bezpłatny). Nasi przedstawiciele z chęcią Państwu pomogą.

Prosimy uważnie przeczytać poniższe informacje przed dokonaniem zwrotu produktu w celu otrzymania zwrotu pieniędzy, wygrawerowania, zmiany rozmiaru lub naprawy.

REZYGNACJA (ZWROT PIENIĘDZY)

Państwa zwrot musi spełnić wszystkie poniższe wymagania, aby kwalifikował się do pełnego zwrotu kosztów.

  • Produkt nie był noszony i nie ma żadnych śladów użytkowania obejmując, ale nie tylko, zadrapania, wgniecenia, plamy lub innych wad.
  • Oryginalna plomba nie została naruszona. (Wszystkie produkty wysyłane są z czarną metką na sznurku przyczepioną do nich. Prosimy się upewnić, że nie została ona usunięta.)
  • Przesyłka zwrotna zawiera wszystkie wymagane rzeczy, takie jak: oryginalne pudełko na prezent, certyfikaty i inne materiały promocyjne.
  • Rozmiar produktu nie był zmieniany lub modyfikowany.
  • Produkt nie zawiera diamentów zakupionych w ramach certyfikatu GIA.
  • Produkt został zwrócony do GLAMIRY w ciągu 60 dni od otrzymania towaru.

Pieniądze zostaną zwrócone zgodnie z oryginalną metodą płatności, pomniejszone o koszt dostawy. Prosimy pamiętać, że przelew pieniędzy na Państwa konto może zająć do 10 dni roboczych, zależnie od banku lub wydawcy karty.

Produkty kupione przy użyciu kredytu sklepowego można zwrócić jedynie za kredyt sklepowy i nie można otrzymać za nie zwrotu pieniężnego. Kredyt sklepowy nie może zostać wymieniony na gotówkę, przekazany komuś innemu, ani wykorzystany do opłacenia ekspresowej wysyłki lub usługi zmiany rozmiaru.

GRAWEROWANIE

Jeśli zamówiłeś produkt bez grawerunku i później zdecydowałeś, że chciałbyś, aby coś zostało wygrawerowane na nim, z chęcią to zrobimy za niewielką opłatą 80 zł zawierającą wysyłkę po wykonaniu grawerunku.

Aby zwrócić produkt do grawerowania, prosimy wypełnić formularz zwrotu i postępować zgodnie z krokami wyjaśnionymi w sekcji „ZWROTY”. Prosimy się upewnić, iż wysyłają Państwo produkt do wygrawerowania bez dodatkowych rzeczy, takich jak pudełko na prezent czy certyfikaty, ponieważ przedmioty te nie zostaną do Państwa zwrócone po wygrawerowaniu produktu.

Wykonanie grawerunku nie powoduje utraty dożywotniej gwarancji. Prosimy jednak unikać wykonywania grawerunku przez jubilerów i osób innych niż GLAMIRA, ponieważ spowoduje to utratę dożywotniej gwarancji.

Prosimy mieć na uwadze, że proces grawerowania trwa około 25 dni roboczych, w zależności od produktu.

ZMIANA ROZMIARU

GLAMIRA z przyjemnością zmniejszy Państwa nie-grawerowany lub wygrawerowany pierścionek za darmo w ciągu 60 dni od zakupienia produktu. Produkty niestandardowe lub modyfikowane (specjalne zamówienia, które zostały zaprojektowane i/lub wyprodukowane według specyfikacji klienta, poza opcjami personalizacji dostępnymi na stronie danego produktu) nie są objęte darmową zmianą rozmiaru.

Prosimy pamiętać, że rozmiar pierścionków można zmieniać jedynie według tabeli rozmiarów oferowanej na stronie GLAMIRA. Pierścionki niestandardowe (specjalne zamówienia, które zostały zaprojektowane i/lub wyprodukowane według osobistych preferencji klienta, poza opcjami personalizacji dostępnymi na stronie danego produktu) nie są objęte darmową zmianą rozmiaru.

Zmiana rozmiaru dotyczy jedynie modyfikacji rozmiaru pierścionka. Szerokość lub grubość nie mogą zostać zmodyfikowane.

Aby zwrócić produkt do zmiany rozmiaru, prosimy wypełnić formularz zwrotu i postępować zgodnie z krokami wyjaśnionymi w sekcji „ZWROTY”. Prosimy się upewnić, iż wysyłają Państwo produkt do zmiany rozmiaru bez dodatkowych rzeczy, takich jak pudełko na prezent czy certyfikaty, ponieważ produkty te nie zostaną do Państwa zwrócone po zmianie rozmiaru produktu.

Prosimy unikać zmiany rozmiaru produktów przez osoby trzecie, takie jak inny jubiler lub jakiekolwiek osoby nie związane z GLAMIRĄ, ponieważ oznacza to utratę dożywotniej gwarancji.

Proces zmiany rozmiaru trwa około 25 dni roboczych, w zależności od produktu, produkt poddany zmianie rozmiaru nie ulega zwrotowi.

NAPRAWA

Aby zwrócić produkt w celu naprawy, proszę wypełnić formularz zwrotu i postępować zgodnie z krokami wyjaśnionymi w sekcji „ZWROTY”. Prosimy się upewnić, iż wysyłają Państwo produkt do naprawy bez dodatkowych rzeczy, takich jak pudełko na prezent czy certyfikaty, ponieważ produkty te nie zostaną do Państwa zwrócone po naprawie produktu.

Prosimy mieć na uwadze, że proces naprawy trwa około 25 dni roboczych, w zależności od produktu.