Darmowa dostawa

  60-dniowe prawo zwrotu

 
   

Zasady dostawy

Koszt i czas dostawy

Standardowa wysyłka jest darmowa. GLAMIRA nie pokrywa kosztów za zwrot produktów.

Podczas zakupów zostaniesz powiadomiony o Szacowanym Czasie Dostawy. Proszę pamiętać, że szacowany czas dostawy nie stanowi gwarancji. Jest on automatycznie szacowany w oparciu o całkowity czas potrzebny na przetworzenie zamówienia, produkcję i wysyłkę, a także w oparciu o adres dostawy.

Szacowany czas dostawy oparty jest o dostawę do stolic. W przypadku innych miejsc, należy doliczyć dodatkowy czas. GLAMIRA nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w dostawie do dalekich miejsc, albo regionów, w których poczta dostarczana jest według pewnego harmonogramu lub przy adresach poza kontynentem.

Dla szybszej dostawy, można wybrać Ekspresową Wysyłkę lub Wysyłkę Premium. Proszę pamiętać, że opcje te skracają jedynie czas wymagany na przetworzenie i wyprodukowanie zamówienia w porównaniu z darmową, standardową wysyłką. Nie gwarantują konkretnej daty dostawy. W przypadku zapłaty za pomocą przelewu bankowego, lub jeśli płatność nie zostanie natychmiast przetworzona, szacowany czas dostawy zostanie obliczony od dnia otrzymania płatności. GLAMIRA nie pobiera odpowiedzialności, ani nie dokonuje zwrotu kosztów dostawy przy tego rodzaju opóźnieniach.

Ubezpieczona wysyłka

Twoje zamówienie zostanie dostarczone przez DHL. Czas dostawy może się różnić w zależności od adresu. Otrzymasz informację, gdy paczka opuści naszą firmę, a numer do śledzenia zostanie wysłany na maila, który został podany przy zakupie. Wszystkie nasze paczki są ubezpieczone na czas dostawy. Proszę się upewnić, że będziesz w stanie odebrać paczkę w dniu dostawy. Po dostarczeniu, GLAMIRA nie ponosi odpowiedzialności za paczki zgubione lub ukradzione. Jeśli Twoja paczka wróci do dyspozytora ze względu na nieobecność odbiorcy, GLAMIRA rezerwuje sobie prawo do obciążenia klienta kosztami ponownej dostawy.

Jeśli nie otrzymałeś numeru śledzenia, sprawdź też folder spam. Jeśli nie znasz numeru śledzenia, albo status przesyłki nie zmienił się od kilku dni na stronie przewoźnika, skontaktuj się z naszą obsługą klienta, aby mogli się temu przyjrzeć w Twoim imieniu. W razie jakichkolwiek problemów GLAMIRA będzie w kontakcie z przewoźnikiem, aby jak najszybciej rozwiązać problem i z jak najmniejszymi niedogodnościami dla Ciebie.

Sprawdź przesyłkę, nim ją przyjmiesz. Jeśli paczka została uszkodzona w przewozie, odmów przyjęcia i natychmiast wnieś skargę do przewoźnika.

Adres dostawy

Każdy sklep GLAMIRA obejmuje jedno państwo i dostawa do innego kraju nie jest możliwa.

Dostawy można zrealizować tylko do adresów fizycznych lub biznesowych. Przy zamówieniach z dostawą pod adres inny, niż adres rozliczeniowy, proszę się upewnić, że karta kredytowa lub instytucja finansowa ma w dokumentach ten adres, aby nie doszło do opóźnień w przetwarzaniu zamówienia.

Dla Twojego bezpieczeństwa, wysyłka i adres rozliczeniowy nie mogą zostać zmienione po złożeniu zamówienia. Jeśli nie będzie Cię pod danym adresem w zaplanowanym dniu dostawy, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, aby sprawdzić, czy jest możliwość wstrzymania dostawy i przełożenia jej na inny dzień.

Wysyłka poza kontynent

Jeśli adres dostawy znajduje się poza kontynentem, pamiętaj, że Twoje zamówienie może zostać oclone. GLAMIRA nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek dodatkowe opłaty, nie zwraca też podatku ani opłat celnych, które mogą zostać nałożone na przesyłkę.