Ładuję...

ZWROTY

W zależności od banku, może to zająć od 4 do 5 dni roboczych zanim zwrot pojawi się na Państwa koncie.

Zapewniamy bardzo elastyczną Politykę zwrotu towaru, więc nie musisz się martwić, jeśli nie spodoba Ci się zamówiony produkt. Nasza Polityka Zwrotudaje Ci możliwość zwrotu Twojego produktu w ciągu 60 dni od otrzymania faktury za Twoje zamówienie, jeśli tylko spełnia warunki zwrotu. Prosimy o przeczytanie naszej Polityki Zwrotu w celu zapoznania się ze szczegółami.

Możesz wysłać go do zmiany rozmiaru tylko w ciągu 60 dni od dostarczenia produktu. Tylko musisz wypełnić nasz formularz zwrotu online, przesłać produkt do zmiany rozmiaru, wydrukować kopię formularza i wysłać go do nas wraz z produktem. W międzyczasie możesz również poprosić o bezpłatnej miarki, aby upewnić się, że nowy rozmiar pierścionka będzie prawidłowy. Zapoznaj się z naszą Polityką zwrotów, aby uzyskać więcej informacji.

Nie, prosimy nie przesyłać żadnych akcesoriów w przypadku aplikowania o naprawę, czy zmianę rozmiaru. Nie mamy możliwości przechowywania żadnych dodatkowych akcesoriów wraz z produktem i ze względu na to nie zostaną one zwrócone po procesie zmiany rozmiaru lub naprawy.

Nie, prosimy nie oddawać produktu firmon postronnym, aby nie utracić dożywotniej gwarancji.

Nie, nie świadczymy usług na produktach pochodzących od innych producentów.

Wymazanie grawerunku nie należy do naszych standardowych usług.

Możesz wymienić produkt w sytuacji, jeśli spełnia warunki zwrotu. Możesz przeczytać o naszejPolityce zwrotu w celu uzyskania więcej informacji. Prosimy pamiętać, że zamówienie spersonalizowane nie podlega wymianie ani zwrotowi.

Tak, można. Grawerunek nie stanowi przeszkody do przeprowadzenia zmiany rozmiaru.

GLAMIRA zapewnia swoim klientom możliwość wysłania swoich produktów do zmiany rozmiaru w ciągu pierwszych 60 dni od otrzymania. Jednak dla klientów, którzy nie kupili planu ochrony, wielokrotne zmiany rozmiaru nie będą dostępne.

Więcej informacji można znaleźć w naszych Planach ochrony.