Ładuję...

KIM JESTEŚMY

Pierwszy sklep, który został założowy w 1999 r. w Heilbronn, Niemczech, nadal pozostaje głównym biurem dla wielu branży. Przez osiem pomyślnych lat gromadzenia doświadczenia w wysoko rozwiniętym sektorze biżuterii, firma przeszła przez znaczne zmiany biznesowe, aby rozwinąć zakres produktów i powiększyć bazę klientów. Rozwijając się ze skromnego jubilera do jednego z głównych graczy w europejskim sektorze biżuterii, w 2011 r. przyjęta została nazwa firmowa GLAMIRA. W tym samym roku, GLAMIRA zaczęła produkować personalizowaną biżuterię, znacznie poszerzając jej atrakcyjność. U końcu roku 2011, GLAMIRA dokonała wzorowych postępów na rynku Wielkiej Brytanii oraz Hiszpanii dodając do sukcesu niemieckiego rynku.

W roku 2012, GLAMIRA zaczęła projektować i kształcić własne produkty. Ta zmiana strategii zapewniła drogę do międzynarodowego rynku. W tym samym roku, GLAMIRA zaczęła handel w Austrii i Szwajcarii. W roku 2013, firma pomyślnie kontynuowała wejście do innych międzynarodowych rynków dodając Finlandię, Włochy, Danię, Szwecję i Francję do swojego rozwijającego się portfolio.

Przez rok 2014, GLAMIRA wzmocniła swoją strukturę korporacyjną umożliwiając wejście na rynek Zachodniej Europy i szybko rozbudowała główne rynki europejskie. W roku 2016, GLAMIRA kontynuowała rozszerzanie działalności na rynku Wschodniej Europy, Dalekiego Wschodu oraz Stanów Zjednoczonych, Regionu Pacyfiku i Południowej Ameryki.

GLAMIRA jest teraz pionierskim jubilerem, który dostarcza do ponad 65 kraji przez 76 obecnych sklepów internetowych oraz biur w 8 państwach - Niemczech, Szwajcarii, Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Norwegii, Australii, Bułgarii oraz Turcji.

W Glamirze nieustannie pracujemy, aby profesjonalnie i efektownie zaspokoić potrzeby klientów - zgodnie z naszymi korporacyjnymi wartościami uczciwości i zaufania. GLAMIRA opracowała światowej klasy infrastrukturę E-Commerce, aby zaspokoić potrzeby dzisiejszych globalnych konsumentów, zapewniając szybką i wysokiej jakości obsługę użytkowników za pomocą najnowszej technologii.

Jako firma, która inwestuje w przyszłość; GLAMIRA ma na celu rozbudowanie działalności i zagranie głównej roli w konfigurowalnych tekstyliach, skórze, kosmetykach i akcesoriach domowych. Jako część jej misji, GLAMIRA zamierza stworzyć kolekcję obuwia i torebek dla Fashion Week 2023. Jesteśmy na drodze byciem firmą, która stale się rozwija przez współpracę z celebrytami, którzy odzwierciedlają naszą wizję i tożsamość marki.

https://www.glamira.pl/glamira-worldwide/